2009-07-08

Fullrulle idag.

Vaknade återigen med paniksmärta, tårarna bara sprutade..
Ringde vårdguiden som tyckte att jag skulle ringa min Gyn och om de inte har tid då åka till akuten.
Ringde Oxbacks, men de har ju aldrig någonsin tider uppenbarligen..
Däremot tyckte hon att jag skulle avvakta en liten stund till, då det faktiskt kan vara min ÄL som är elak och grym mot mig nu.
Jag tvivlar.
Men väntar.

Är så tacksam att jag har min karl att kramas med när jag har smärtor och tårarna bara sprutar.. <3


Vid 12 kom halva Schüler familjen hit och kollade in huset som de aldrig sett.
Sen vart det fika och mys hos svärisarna fram till 6 tiden.
Kom hem och fick ont igen.. försökte läsa lite teori, men orkade inte..
Har precis ätit köttfärssås alá ärta, och sitter nu och glor på tv.


Ska ta mig ett par bloss och sen lägga mig och läsa.


Det närmar sig med stormsteg kan jag säga.



Och kan ni SNÄLLA, snälla.. Bara hålla åtminstonde en tumme för att min värk försvinner typ nyss?

Inga kommentarer: