2009-07-08

Har övningskört som en tok idag, vilket är välbehövligt.
Pappa kom hit, vi körde iväg och köpte sallad och sen hem till dem o käka.
Därifrån åkte vi och fika i sumpan och sen hem igen.
Det gick bra, om man bortser från att jag verkligen INTE gillar att köra i stora staden.
Herregud!

Var hemma vid halv 9 och vi bestämde att vi kör kusin-vitamin till Skavsta på Söndag.

Min man ska eventuellt bort i helgen, beroende på om plats finns i bilarna.
Så antingen blir det PF här hemma eller icke.

Helgen ska bli lugn för min del, det är redan bestämt.


Har fortfarande kraftiga mens smärtor..
Hajjar inte grejjen.. Men känner mig i övrigt helt okej.. Ingen feber, ingenting.
Men måste nog verkligen försöka få tag på någon imorgon om det här fortsätter.
Jag pallar inte ha ont!


Ska snart gå och lägga mig och läsa lite i körkortsboken och sen somna in för idag.
Och hoppas självklart på att jag slipper vakna med paniksmärtor.

SNÄLLA, VÄRKEN, FÖRSVIIIIIIIIINN!! =(

Inga kommentarer: