2009-07-18

Ligger i soffan i väntan på att José skall slå tant en pling för kvällens tidsbokning och planering.
Vi hoppas på att hennes man är generös så att vi kan bänka oss på restaurang och avnjuta en middag och varandras sällskap.
Om inte, får vi helt enkelt avnjuta varandras sällskap och kanske laga lite mat själva, vad vet jag? Det likssom kvittar, huvudsaken är att vi träffas och har allmänt mysigt, jag och min fina vän!


Gårdagen gick snabbt.
Tyckte att timmarna från 15-23 kändes som 3 timmar.. Men så var ju inte riktigt fallet.
Balkong bygget fortsatte, jag och A hjälpte till i bästa mån.
Sen grillade vi och fick besök av både den ena och den fjärde.
S&K ( R´s lillebrors flickväns föräldrar. )kom på kaffe visit och vi satt på svärisarnas framsida.

Tant skulle flytta på K´s cykel för att få sittplats runt bordet då jag hivar ur mig..
"meeeeen, du har ju inga stödhjul på cykeln K!"
K " ääh, neej.. det har jag ju inte.. jag är en stor pojke förstår du"

Jag tokgarvade.. Tårarna sprutade på mig..
Jag menar ju cykelstöd, vad annars!?



Vi avrundade kvällen hos oss, P A och vi två, med en kopp kaffe på nattkvisten.





Jag måste pinka.
Och ringa min käre väninna.


Arrive!

Inga kommentarer: