2009-07-28

Efter en sömn alá två timmar inatt, var jag inge vidare pigg när jag väl var tvungen att gå upp och duscha.
Fick jordens frossa och ont efter första gången jag ställt klockan, men lyckades somna om i säkert 45 minuter.

Hade förhoppning om att somna på sjukan, men icke.
Eller jo.. hela 30 minuter, men det likssom räknas inte.

M,P och Ärt kom och hämtade mig vid 10:15, det gick ju rätt fort, som ni kanske förstår.
Jag var yrig, matt och samtidigt fortfarande lite nervig.
Än är jag det.. Men det lägger sig väll om ett par dagar.

För nu tycker jag att allt ska få bli bra.
Eller hur?


Jag var över till svärisarna och sa hej till smulfis som var på besök, sen kollade jag in balkongen.. Rackarns vad fin den börjar bli!!
Hem, sov 45 minuter, käka, ligga och vila.
Och det gör jag än.
Min svank är inte min vän just nu, men jag hoppas på att kunna somna om snart igen.. För uppe orkar jag inte hålla mig kan jag lova.


Vi hoppas på att inga komplikationer uppstår nu.
Att det likssom är över för en bra och lång tid framöver.


Jag är lite smått sugen på att få nått riktigt gott till middag.. Men ärt är och kastar det sista och jag orkar inte laga mat..
Antingen beställa hem eller leva på fil.

Ja.. vad vet jag?


Äh om man ska ta och vila lite mer kanske.


Tjipp

Inga kommentarer: