2009-07-27

Helgen har swouchat förbi.
I fredags fick jag sällskap av J och hennes lillknorr, vi käkade mat, kollade på myrorna, bee-movie 3 ggr och inspekterade min tomt.
Josefine frågade om jag tyckte att lillkork pratade mkt. Och JA, det gör han. Men han har absolut lärt sig av den bästa. D.I.G! haha;)

Efter 22 kom hennes karl och hämtade lill-kork och vi tjejer drog fram chirre, dirre och ostbågar.
Det tillsammans med snicksnack, gör att klockan tickar på.
Jag hamnade i sängen runt 4 och kan tänka att tant var hemma straxt innan dess.

TUR att det aldrig blir så sent när vi två umgås iaf!;)


Igår spenderades hela kvällen i soffan.
Det var filmrace med grabbarna grus.
Väldigt behagligt.
Speciellt med tanke på att jag likssom går runt som i en dvala och är trött, jämt.

Idag har ärt varit på tippen och slängt en himla massa skräp.
Och mer ska väck på tisdag.
Helt fantastiskt och underbart.. Och han kan, min man, när han vill!!;)


Frun i detta hem har inte gjort många knop alls.
Städat av i köket och hängt vid datorn mest hela dagen..

J: du hade helt rätt, FL är verkligen beroende framkallande.. Fejjan, släng dig i väggen! Det finns ju folk och folk... Så ere ju..



Tycker att jag och J har en fin relation.
Vi är så snälla och rara och framförallt har vi en väldigt bra själinsikt.

J: "Shit vad mkt snygga polare du har Joanna.."
Jag: "Visst har jag.. Inte så kul att ligga på stranden med dem kan jag ju säga.."
J: "Neh, jag förstår det.. Jag kan ligga på stranden med dig!"
Jag: " Tack Josse.. Tack "


J: "Ah, Han såg iaf ut som ett bowlingklot i skallen när han rakat håret.."
Jag: " Haha! Ah.. Men det skulle iof jag också göra i rakat."
J: " HAHAHAHA, Nästa gång du klipper dig så var beredd på kommentaren: HA! Vad faaaan har du gjort?!! Du ser ut som ett bowlingklot i skallen!"
Jag: " Jo.. ( Börjar AS garva.. ) JOSSE! HAHAHAHA, Den dagen du klipper dig.. Var beredd på; Shit! Vadfan har du gjort!? Du ser ut som en pingisboll i skallen!

( Jag tycker att jag har ett väldigt stort huvud.. Och hon anser att hennes är väldigt litet. )


Jag diggar oss.






I övrigt så känns allting sådär..
Jag är väll lite upp, lite ner, lite rädd osv.
Är så extremt glad över att jag har de jag har omkring mig.. Och även om jag inte är den bästa på att ringa just nu.. Så vet ni att jag älskar er allesammans.

Och till min älskling..
Jag älskar dig mest i hela världen.
Alltid och jämt.
Min stjärna, min ärta <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag diggar oss också, vem kan undgå det?
Ses på beachen ;)