2009-07-06

Vädret har vänt och blivit grått och dassigt.
Inte helt okej.
Tydligen ska det hålla i sig en tid framöver dessutom, hur kul är det?!

Att vara barnvakt gick ju galant.
Han är ju så snäll den där lilla knoppen.
Vi pratade fotboll och kollade in alla hans fotbollströjor samt gick igenom de han ville ha i framtiden.
Hade diskussioner om mosters körkort, och så sjöng vi såklart till youtube klipp!

vid kvart i elva gick han och la sig och jag satt och glodde, ordagrant.
Det gick ju inte ens att byta kanal på Tv:n, vad ere för stil?!

Runt 00,30 kom Chockan hem och jag kutade ner till yster och hennes väninnor för att dra en låt innan Gonzales kom och hämtade tant.
Snacka matchat att hon slutade så sent denna lördagkväll!
Än en gång, tack för skjutsen hem snäckan!


Igår vaknade jag sent och halvt död.. Hajjar inte riktigt grejjen, jag kan tydligen sova hur länge som helst nu för tiden!
Gick över till svärisarna och drack kaffe och kolla när gubbarna grävde klart gjuthålen inför den kommande nya ballen.

Runt 14 kom M&P och hämtade oss med Sumpan som destination i sikte.
Vi drog en minigolf runda ( som jag regerade i.. den ni! ) och avslutade med en middag på en restaurang som BRUKAR vara välldans duktiga.. Men inte igår!
Att få halvt rått kött är INTE okej nånstans, att sedan få tillbaka SAMMA bit som de stekt på, är ännu mindre OK!

Nej tack!


Kom hem efter 7 och la mig raklång, slumrade till en stund och vaknade sen efter en timme och fick för mig att baka hallon och blåbärspaj.
Sagt och gjort!

Kollade en film och gick o la mig och vaknade idag till gråmulet väder och noll motivation till nånting.

Har satt på en tvätt, sökt två jobb och dricker kaffe i mängder.

Har som mål att storstäda detta hus och sätta mig och plugga inför teorin som är snaaaaaaaaaaaart!

får väll se hur långt jag håller planeringen idag helt enkelt.

Inga kommentarer: