2009-07-13

Solen skiner ute idag, det gör likssom en lite gladare!

Det har hyrts in takläggare på garagen utanför oss.
Det låter mest hela tiden och kan bli rätt irriterande.. Men o andra sidan innebär det att vi grannar inte behöver snickra och dona.
Värt!:D


Jag har kraftiga känslo-svängar hela dagarna.
Beslut är inte lätta att fatta alla gånger.
Ovetandet gör mig knäpp(!)
För och nackdelar övervägs mest jämt.. Men jag vet ju varken in eller ut.
Tack mina änglar för att ni orkar med en jämrandes Joanna! Ni är bäst <3



En tvätt har åkt in i maskinen och städning skulle sitta på sin plats.
Men ork?
Nej.. Inte just nu.. =)



Jag ber fortfarande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och en viss ängel (ja, jag tar ju åt mig :D) känner att hon kan tacka Gud för att Tant Giovanna är tillbaka i hennes liv, och att hon orkar stötta och trösta när jag ringer och skriker ut min frustation!