2009-07-10

Sitter här i soffan och har fortfarande redigt ont... Bort bort bort, inte skönt!=(
Hoppas på att det försvinner och att de säger att jag inte behöver nått skit emot det här..


Jag har träffat frugan min idag.
Det var längesen och det tyckte jag var välldans mysigt!
Kaffe, Thé och en himla massa skratt i vanlig ordning.

Älsk kom och mötte mig halvvägs, väldans snällt!

Jag måste väll försöka sova om en stund.. Ska ju som sagt till farbror doktorn imorgon igen.
Usch usch usch..

Jag håller tummarna.
Jag hoppas.
Jag ber till han där uppe.
Jag viskar för mig själv.
Jag önskar och hoppas att saker och ting går min väg.
För en gångsskull?
Snälla.. Jag ber..

1 kommentar:

Fejdan sa...

Tack, ja, det blir ingen mer hårfärgning... På flera flera år känns det som. :( Tack för din kommentar. :)