2009-09-08

Dagen.

Klockan kvart över nio var jag startklar för dagens äventyr.
Det vart en vända till mack nummer ett för byte av batteri tätt följt av mack nummer två för bokning av tid.
Därefter vart det myskafé med smörgås och kaffe.

Dock förstördes denna visit i slutet av att en liten pippi bördi sket på min axel.
Tack!
(Att tillägga; Vit tröja - Fågelskit; Ingen bra kombo!)
Och jag som tyckte ni var söta till en början.
Inte längre!

Sen vart det banker och sist men inte minst fika hos mig.
Linda kom förbi en sväng och sa hej till oss när vi satt och tog tillvara på solen.
Mysigt!

På eftermiddagen knoppade jag in en timme.. Helt slut efter en alldeles för kort natt följt av uppvaknande var trede sekund.
Inte okej.


Imorgon ska jag förresten på ännu en intervju på tph.
Vi får vällan se hur det går och känns =)






Har huuur mycket som helst i skallen just nu..
Ibland känns allt så fruuuktansvärt j**vla orättvist.. Och många gånger undrar man om det verkligen skall vara så?

Är det på riktigt såhär saker och ting ska vara?
Såhär saker och ting ska kännas?

Jag blir på riktigt helt jävla ram-sne.



Vissa dagar är bättre än andra..
Vi hoppas att morgondagen får vara en sån.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blir bättre om 165 dagar...jag lovar dig...då vänder vinden!!