2009-09-14

Mornings!

Godmorgon folket.

Här har vi en relativt nyvaken tjej. Eller ja.. 8 gick jag upp, men jag känner mig inte helt vaken ännu.

Ringt ams och avbokat möte och nu skall jag försöka piggna på mig med kaffe.
Riktigt skönt att jag slapp åka in till ams idag, nu finns det ju inte någon anledning.

Dagens "to do" lista består alltså nu inte av mer än att ringa nya jobbet, gå igenom lite saker och kolla datum för första dagen.
Har en del jag behöver bli klar med, så det ultimata skulle vara att börja vecka 40, men de behöver mig innan.
Vet inte hur jag ska lösa det riktigt, men vi får väll se..


I Fredags firade vi nya jobbet med 1,5 glas vin och 2 Cider.
Jag kom i Lördags morse ihåg varför jag inte dricker längre.
Jag var alltså på riktigt bakis på TVÅ cider och ett 1,5 glas vin.
Inte lugnt nånstans.
Jag kryper in i min nykterhetshåla ännu en gång.

I Lördags vart det inte allt för många knop gjorda..
Frugan och jag gick och käka middag och avslutade kvällen med Té,kortspel och nagellackering hos henne.
En skönt och stillsam kväll.

Igår vart det till att ta det lilla lugna för att vid 6 tiden åka till Orminge och kolla när ärt´s lillebror spelade innebandby match.
Dom är duktiga grabbarna.. 7-3 till Tullinge, trots helt utmattade killar som varit på träningsläger ute på Gotland i helgen.
Faktiskt riktigt kul när man kommer in i det, satt likssom helspänn!


Halsen trilskas ännu.
Känner mig inte -sjuk sjuk, men jag är inte helt hundra.
Snacka envist virus.


Gonza: Välkommen till lite välförtjänad ledighet, för visst har du gått av nu!?
Och jag hoppas du lever, för jag försökte ringa dig igår utan resultat?


Ha det bra hejj!

1 kommentar:

Jessika sa...

Tjoho! Ja det är verkligen kul med en egen bil dock är den inte den första! Har hunnit avverka några skrothögar under mina år som bilförare! Jag gav endast 6000:- för den här bilen ett riktigt kap måste jag säga men det är ju dyr försäkring när den står på mig typ 690:- i månaden... Kramizar