2009-09-10

Kladdkaka.

Jag lovade i något diffust ögonblick att baka en kladdkaka till karln i huset.
(han är ju trotsallt sjuk.)
Sagt och gjort.
Den står nu i ugnen och "puttrar" till sig och jag har en svag känsla om att den kommer bli helt jätte - "inte som det är tänkt att kladdkaka ska vara."
Tror inte det var min grej.
Men nångång måste ju vara den första, så ere ju!

Idag gick jag hem till min Acke.
Fikade, kolla program och hängde.
Efter det Gick jag hem igen.

Har alltså fått mig en nästan två timmars promenix idag.
Jag är på gång.
Jag blir bättre.
Snart är det dags!

Kom hem o lagade mat och hängde tvätt.
I nåt ögonblick fick jag för mig att Idol började nio och inte åtta, så jag missa hela faderullan.
Men vad gör det.

Imorrn vankas intervju.
Då är det upp i tid och trixa iordning och dona.
Efteråt har jag noll planer, så vi får väll se vad som händer och sker.


Ibland blir det inte som man tänkt sig!

1 kommentar:

Anonym sa...

lycka till på interjuvn idag!! =)
Kramar!