2009-09-01

Hals!

Mitt halsont ger inte med sig.
Jag har 3 piller kvar och det har inte gått bort.
Visst, inte alls lika ont, men jag vill helst inte ha ont ALLS!

I lördags vart det kräftor hos ludde med lilla L.
Vi käkade, spela kort och bara va.
Straxt innan två vandrade jag hemmåt och la mig o försökte sova.
Vaknade i Söndags, helt färdig. Kändes som att jag druckit en liter vodka dagen innan.. (Vilket är märkligt då jag inte varit påverkad på.. Hm.. Mer än Två månader!?) Nåt sånt..
Jag var således sängliggandes hela dagen och tyckte synd om mig själv.

Igår var jag iväg på långfika med Gonza.
Hade en mysig dag som följdes av plocka undan syndrom frammåt kvällskvisten.
Min garderob är numera nyvikt, ångest högarna i tvättrummet börjar sina och allt står där det skall stå.
(Om man bortser från att det är kaos i alla lådor och under vardagsrummsbordet.)
Sovrummet är iof inte heller helt okej.. Men det tar vi när städnerverna rycker in!

Idag har jag och Ludde vart iväg till MediaMarkt, lunchat på Heron, fikat hos Ajko, hämtat lillkork och släpptes sen hos Gonza.
Där har vi fikat och hängt nån timme innan hennes uniform åkte på och jag skjutsades hem.

Och här sitter jag nu.
I väntan på att min man kommer hem med ingredienser för kvällens tortillas kväll.
Jag är hungrig.


Har kirrat papper till försäkringskassan och måste ta mig till ams för påskrift..
Annars blire inte många ören på kontot.

Jag vill hitta ett jobb.
Nyss.

Inga kommentarer: