2009-09-29

Jag har jobbat på gott folk!
Jag börjar förstå mig på systemen, alla filer, kostnadsuträkningar, orter osv.
Man kan säga att jag är rätt så redo.
Rätt så redo att rocka hela haket.
( Eller ja.. Jag ska försöka till dess att allt sitter iaf! )

Gårdagen bestod till mestadels av möten möten möten.
Imorse fick jag skjuts in av Malle för att hämta bilen, bege mig in till stan och hämta Gotlänningen och sen bege oss till Gäääävle.
Jag trodde det låg åt andra hållet, men ICKE!
Uppåt! Kallare!
Vi gick o skulle slå en sjua inne i dragons gate. Shit vilket häftigt ställe!
MEN VAD GÖR DET HÄR!?
Eller DÄR ska jag säga. VAD gör ett stort fort liknande kineshak mitt i skogen!?
Ser inte riktigt syftet?

Mötet gick iaf bra och vi begav oss till Valbo efter det för o kolla hur det såg ut.
Efter det så vart det back to office o jobba på lite..


Jag är så glad att jag får jobba med mina gamla goingar igen.
Ni är UNDERBARA, SOM jag har saknat er!!
Vi ska ösa satan!;)


Jag tycker det är mysigt att sätta sig o ta en kopp kaffe, kolla nyhetsmorgon och sitta o sminka sig på morgonen.
Märkligt va?



Övrig status:

Jag vet inte riktigt.
Har massa oros moment i kroppen.. Jag blir likssom inte klok på skiten!?
Jag vet inte riktigt hur vi ska göra, men det löser sig säkert på ett eller annat sätt.

Måste snart in till sjukan igen o kika läget..
Vore kanske en grejj o försöka kirra det på lördag efterssom vi har esa:n på söndag med jobbet..







Min snutta;
Det är förmodligen meningen.. Det är någonting som talar för mkt emot att det inte är det.
Och vad som än händer, vad som än sker.. Så vet du vart du har mig.
Dag som natt, dygnet runt.
Behöver du mig, tveka inte..
Och tro mig.. Jag är där när dagen kommer.

Inga kommentarer: