2009-09-26

Helger.

Jag hade nästan glömt bort hur korta helger på riktigt är.
Hur fort det går från att känna fredagskänslor till dess att man känner "imorgon ere redan söndag" känslor.
Jag tycker nog att vi ska slope en dag i veckan.
Det är inget konstigt.

Jag började jobbet i Onsdags.
Och ja, det är en heeel del att lära sig.. Men det kommer nog att gå bra.
Fick inte min dator och tillgång till systemen förrens igår, så hann inte heller kolla sådär alldeles jätte mycket..
Men det blir nog bra.
Jag tror det.
Och att jag ska trivas blir nog inte heller någe problem.
Tjejerna jag sitter med är alla jätte mysiga.
Det här blir nog bra!


Dagarna som har passerat har bestått av jobb, sova, äta, innebandymatch, fikabesök.
Igår käkade jag med L och E nere på haket för att sen åka o kolla Idol hos L.
Därefter vart det en tur till Conrad/Nilsson för spelkvälls tajm.
Tjejerna rockade i vanlig ordning!

Jag var hemma igen vid ett, så trött att det likssom pulserade i kroppen på mig.
Och jag somnade fortare än vad jag trodde jag skulle göra.
Har varit över hos svärisarna på morgonkaffe och ska alldeles snart göra mig iordning, eventuellt prutta iväg till Tumba och kolla efter en present till min mami.
Hon fyllde ju år i Torsdags, tantalonan!;)
Sen blir det hämta upp yster och knopplund för att tillsammans åka till päronen på middag och tårta!

Ärt är ute och övningskör för tillfället.
Duktigt tycker jag!

Inga kommentarer: