2009-09-22

Dagen.

Vaknade halv nio imorse, ringde chefen och meddelade att jag kommer in imorgon.
Meget intressant! (Dock fortf livrädd att nåt händer på vägen dit, väl där eller på vägen hem!)
Gick o la mig och myste med min karlslok innan jag vid 10 tiden slumrade om på nytt.
Vaknade till liv o kände väl att jag egentligen skulle kunnat sova hur länge som helst idag.
Men nej.
Inte sova bort heeela dagen!

Vid ett kom Åkermans med fikabröd och kaffe.
Vi kollade resesidor och surra gojja innan de flög iväg och hämta sin dotra.

Har haft Fredriksson här som kollat elen, de visar att vi har rätt spänningar, men vi tror ju fortfarande att det är nååågot som är lite kajko.. det likssom flimmrar till då och då i badrummet och i sovrummet pajjar tv efter tv.
Nåt ere.
Vad vet vi inte.


Har fått hem matleverans, så nu kan vi laga middagar här hemma igen.
Kvällens mat har jag ens inte planerat ännu.. Har inte en aaaning om vad jag ska göra..

Har ätit bulle och kakor till frukost/lunch idag.. så nått vettigt måste lagas till!

Inga kommentarer: