2009-09-03

Tröttma.

Jag är riktigt trött idag.
Eller mer seg kanske.
Sov som en kråka inatt, hade jätte svårt att somna o sov oroligt.

Kvart i åtta gick jag upp o duscha o klädde på mig.
Iväg till Åkermans på morgonkaffe och sen skjutsa vi DullsDulls till dagis och frun i huset till jobbet.

Direkt därifrån till Ams och lämna papper för underskrift.
Men vad händer?
JO, jag måste självklart dit och hämta pappret imorgon för att posta det.
Vad är grejjen..
Jag har ingen lust att sitta o åka fram o tillbaka mest hela tiden, speciellt inte för ett papper.
Och jag äger ingen bil heller o då blir det än meckigare.
Men så är det.

Har fikat och käkat frunch med Acke och sen åkte jag tillbaka till Åkermans för o lämna bilen igen.

TACK för lånet, det var verkligt jätte snällt!
Jag kanske kan sno den på hel tid? ;)

Resten av dagen får bestå av vila för min del.
Jag är trött och behöver få väck skiten i kroppen.
Nog får vara nog!


Ska kolla in i frysen o se vad man kan sleva ihop till middagen också..

Hej för nu!

Inga kommentarer: