2009-09-22

Jag får likssom ingen ordning.

Okey.
Jag vet inte vad det är med mig.
Jag hajjar inte.
Allting bara spökar, allting är upp och ner, in och ut, Ingenting är som det ska kort och gott.
Och jag kan inte göra ett sk*t åt det.
Snacka maktlös.
Snacka irriterande.

Men det är väll bara gilla läget.
För jag kan inte göra någonting åt det alls.
Mer än att hoppas på att allting bara börjar bli bra inom en snar framtid.

Jag blir mer eller mindre tokig.



Kvällen har spenderats i soffan med Idol på tapeten.
Ärt är hos Alex och är snart hemma igen.


Jag ska kolla hur jag tar mig till jobbet imorrn, när jag måste åka osv.
Jag hoppas det går bra, jag hoppas på en bra första dag.
Och jag hoppas definitivt på att jag slipper det jag är livrädd för.
Här handlar det om strategi, planering, förberedelser och en j*vla massa tur.
Snälla, håll tummarna för att inget j*vligt händer med mig imorgon.

Om allt bara ter sig, så hoppas jag på en trevlig arbetsdag med nya kollegor!


Passande låt för stunden:

http://www.youtube.com/watch?v=DUpS7ZChYzo

Inga kommentarer: