2009-09-19

Mäkta trött tjej.

Min plan för dagen sket sig.
Jag hade tänkt haka på till poweryogan imorse med lilla L.
Jag hade ställt klockan, men vaknade istället as irriterad när klockan slog och tänkte att "Nu får folk sluta ringa!" Tre gånger skedde fenomenet och jag vart på riktigt ap-lack och tröck bort skiten.
Jag vaknade tio, en timme efter min karl och två timmar innan jag egentligen skulle gått upp.
Äh.
Vad gör det om tio år?

Igår var jag iväg och käka lunch med min paps.
Han släppte mig hos Brofag där jag fick dagens intag av kaffe, en promenad och en massa snicksnack.
När rödtott åkte till jobbet släppte hon mig hos L.
Vi käka middag, kolla idol, drack kaffe och te, myste och pratade världsliga problem.


Hemma igen vid kvart över elva.
Men tro inte att min resa slutade där.
Jag somnade sent sent sent. Det går lite på rutin just nu.
Att vara pisstrött och ändå somna sen.
Me dont like.


Vad dagen har o komma med blir vi varse om.
Kanske att jag ska ner o luncha med frugan om en timme.


Oavsett har jag inge kaffe och det suger.




En liten uppdatering till alla er som kommenterat föregående inlägg:
Jag veeeeeeeeeeeeeet inte vad han pysslade med.
Nånting med överföringar från dator till dator, tror jag?
När jag kom hem igår kväll var det än mer sladdar än innan.
Som tur är har karlsloken städat bort allt på morgonen, annars hade frun i huset blivit rabiat!:D

Inga kommentarer: