2009-09-17

Okej!?

Jag är förvirrad.
Ärt har dragit fram stationär dator, mixat med sitt x-box, dragit fram projektorn och har en miljon sladdar framme.
Jag förstår inte innebörden.
Han säger " du får väll se ".

Jag ser inget.
Jag hajjar noll.

Allt jag vet är att det är jätte ljust i vardagsrummet, karln sitter i massagestolen instirrandes i väggen som skall agera projektor duk och jag sitter och hajjar just noll.




Har förövrigt fortfarande pms och är inte i mina gladaste dagar.
Jag lider i övrigt inte av pms och har alltid trott att det är lite väl av folk att ta i och bli grinfittor så fort de får mens.
Jag är nu en av dom.. Och jag hoppas att man blir gladare för varje dag och inte tvärtom, då kommer jag ju inte stå ut med mig själv.
Hur ska det gå!?



Jag fortsätter mitt ovetande liv med alla elektronikprylar framme som står och låter.
Jag tror faktiskt inte att jag kommer att förstå vadfan han pysslar med.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahha Hur gick de sen a med alla sladdar och projektorn ?? =)

kramis !!!

Anonym sa...

övejaskning

Anonym sa...

övejaskning

Anonym sa...

vad händer med ärt?