2009-09-30

Torsdag.

Idag har varit en tvättäkta tröttma inspirerad dag.
Jag ville inte gå upp ur varma, sköna sängen.
Låg helt perfekt och myste med min ärt ända tills vi båda insåg att "nu MÅSTE vi masa oss upp".
Hade en rätt jobbig natt.. Eller morgon kanske man ska säga? Vaknade vid fem av jordens host attack och ont i bröstet.
Förmodligen pga att det nu börjar bli riktigt kallt i sovrummet, för det är inga större fel på tant i övrigt.
Inte mer än vanligt iaf!;)

Har as mycket att komma ikapp med på jobbet.
Jag måste hitta TRE ytor tills nästa vecka.. Och imorgon är det TORSDAG.
Redan TORSDAG.
Hur snabbt går inte dagarna!?

Och snart är det helg.. Snart är det ESA.
Jag ska alltså va på jobbet 09:00 på Söndag.. Nån dam kommer med andra ord att ligga raklång mest hela helgen.
Jag hoppas jag får skjuts dit.. Kollektivt en söndag morgon är inte hett.
Tar med mig kläder till jobbet och los brudos gör sig iordning inne i stora staden innan middag och studs.
Jag håller mig så nykter som man kan bli.. För jag pallar fan inte med bakfylleheter på måndags morgon inte!


Får skjuts från ghettot imorrn, gött!


Jag har jobbat en vecka nu.. Och jag är redan stressad för att få veckoscheman att gå ihop.
Märkligt.

Kom hem till potatismos och crispies, det mina vänner.. det är kärlek!

Jag hoppas på en tidig nattning här .. Så jag kanske är piggare imorgon än vad jag var idag.

Gonza, jag saknar dig. Jag tycker inte om det här längre.
Du jobbar natt, jag jobbar dag, du har ditt, jag har mitt och vi har inte samma tid för varandra.
Du måste byta jobb.
Det var väl egentligen det jag ville ha sagt.

Inga kommentarer: