2009-09-11

Inställt.

Somnade säkert vid Tre inatt.. Klockan ringde straxt innan sju och jag var mörbultat.
Gick o satte på kaffe, pinka och la mig o sov 20 minuter till.
Hamnade i skön sömn på en gång och drömde massa drömmar på nytt igen.
Vaknade och insåg att jag måste stressa på om jag skulle hinna med bussar och tåg.

Vid åtta ringer hem telefonen, inga batterier, såklart.
Jag kollar min telefon och har två missade samtal.. Det var bolaget jag skulle på intervju hos som hade ringt.
Försökte ringa tillbaka, men gick inge vidare. Till slut fick jag tag i nån rackare där som skulle be tjejen ringa upp.
Sagt och gjort, en kvart innan jag skulle gå, nyduschad, sminkad, kirrat burr och kläderna nästan helt på, ställer hon in mötet pga sjuktbarn.
Typiskt.
All stres, hets och sömn förgäves.
Men sådant händer och det är inte mkt att göra åt.
Vi träffas på Tisdag eftermiddag istället.
Funkar fint.

Jag ligger raklång i soffan och hoppas på att kunna slumra in om ett tag.
Är trött, men har ännu inte lyckats sova..

Har drömt jätte mkt senaste dagarna.
Sådana drömmar som man vaknar till och fortfarande är helt inne i, berörd på någe vis.


Ärt ligger och sover, stackarn är fortfarande dålig.
Han är varm och svettig om vartannat..
Han övningskörde för första gången igår och det verkade som att han tyckte det var kul.
Han är på gång!;)
Dock var han helt förstörd på kvällskvisten med feber och huvudvärk.. Inte bra o ge sig ut när man är sjuk!


Ska ta en slurk kaffe nu och läsa vidare på diverse sidor!

Ha en bra dag alla sötnosar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah tack gumman <3<3
Ja folk säger de.. Men brud som man e man aldrig riktig nöjd..Vill bli mer "fit" så hopaps att min thaiboxning börjar ge resultat snart =) ;-)

ok tråkigt men hoppas de går bra på tisdag! Håller tummarna! P&K!