2009-09-07

Lillebror snart stor!

Grattis S den yngre, på din 17 års dag!=D
Ett år kvar, sen är det studsande för eran del!

Dagen har spenderats på kaffestugan med Gonza följt av hundutsläpp och snicksnack ett par timmar.

Var återigen hemma vid 3, vart till o kolla lite tv, plocka och sen sova en timme.
Middag på det och sen kalas hos grannarna.
Vi har firat ärts lillebror som fyller ett år under myndig.
Ett år kvar tills grabbarna får ut och dricka öl och köpa snus helt lagligt!


Hem igen och satte på en tvätt och har hittils inte gjort mer än att prata i telefon, kollat tv och hängt på diverse sidor här på nätet.

Halsen är fortf inte på min sida.. Men jag känner mig Ok ändå.

Imorgon blir det snurra runt hejvilt i tälje med Gonza.
Tydligen ska vi smöra för bilmeckar och banker mest hela förmiddagen.
(Självklart klämmer vi in en kaffe på det!)

Min karl är halvrisig ännu och tar därför hand om matleveransen som kommer under förmiddagen imorgon.

Får se om jag ska köra ungdomarna (HA, där lät jag gammal va!) till träningen imorgon kväll.



























Sorgsen
Riktigt jävla förbannad
Besviken
Glad
Men framförallt, ruskigt jävla sårad.



Inga kommentarer: