2009-09-27

Sådär ja.

Klockan närmar sig tio, vi har kollat en film och jag har legat och försökt hänga med i bästa möjliga mån. Jag är trött. Eller jag var, väldigt väldigt trött.

Igår va vi uppe o studsa vid halv nio, frukostfika hos svärisarna och åkte sen hem till mina päron till 3 halv 4 för att fira mamsing som fyllt år.
Efter mat och fika vart det match, grabbarna tog hem segern med 9-4.

Efter match vart det hem till ärt´s storebror för o hänga gäng.

Vid tolv var vi hemma igen och både jag och ärt somnade nog rätt fort..

Trodde att klockan var 8 när jag vaknade imorse.. Så var INTE fallet.
Vi hade lyckats sova till nästan 10. Den ni!
Vi har fikat hos grannarna, varit i Hässelby på ännu en match (dock torsk för laget..), lagat mat, kollat film och myst.

Helgen har pinnat på och vi har varit i farten mest hela dagarna.

Imorgon vankas det jobb återigen.
Jag hoppas jag kommer vara en pigg och alert tjej även imorrn.


Sjukan ringde mig i Torsdags.
De har INGA tider alls till över.. SÅ, jag skall med andra ord åka till akuten IGEN, för att se att allt står rätt till.
Underbart.. Verkligen underbart..
Får väll försöka ta mig dit nästa helg eller nåt.. Då har det ju faktiskt gått nästan två veckor sen senaste besöket.

Nästa Söndag ska jag infinna mig i Sickla klockan 09:00 för att hjälpa mina kollegor inför kvälls eventet.
Det är event sales awards.
Jag tror jag tar hem priset för samtliga kategorier! HAHA!



Nu vankas det tydligen film igen här hemma.
Spännande!

1 kommentar:

Mango sa...

Chica!Kommer du att infinna dig på tele2 awards månne??=)